Muzyka

wtorek, 22 sierpnia 2017

Cytaty o przyjaźni.

Hejka!!!
Dziś Chciała bym się z wami podzielić cytatami o przyjaźni.Chyba każdy w życiu musi przeżyć swoją prawdziwą przyjaźń tak jak miłość.O to parę z nich: 

  • Bo życie bez przyjaciół jest jak pączek bez dżemu.
  • W prawdziwej przyjaźni nie chodzi o to,żeby być nierozłącznymi ,ale o to ,żeby rozłąka nic nie zmieniła.
  • Przyjaciele są jak ciche anioły,które podnoszą nas kiedy nasze skrzydła zapominają jak latać.
  • Twoja głupota i moja głupota tworzą naszą przyjaźń!
  • Najlepszy związek to przyjaźń.
  • Przyjaźń jest wtedy ,kiedy zależy Ci bardziej na szczęściu drugiej osoby niż Twoim.
  • Przyjaciele są jak gwiazdy na niebie.Czasami ich nie widać,ale zawsze wiesz ,że tam są!
  • Przyjaźń nie zna słowa granice przyjaźń jest jest bezgraniczna wymianą myśli.
  • Bo moja przyjaciółka akceptuje mnie taką,jaką jestem.
  • Nie ten kto z tobą tańczy nie ten,kto się śmieje,a ten kto z tobą płacze,jest twoim przyjacielem.
  • Bezinteresowna przyjaźń może istnieć tylko pomiędzy ludźmi.
  • Czasami przyjaciel przestaje już być przyjacielem ,a zaczyna być rodzeństwem.
  • Ty łamiesz serce mojej przyjaciółce ja złamie ci kark. 
  • Najlepsze przyjaźnie są od dzieciństwa.
  • Prawdziwej przyjaźni żadna siła nie zniszczy,żaden  czas nie osłabi.
  • Kro nie wieży w przyjaźń damsko-męską po prostu nigdy jej nie doświadczył...
  • Najlepszy przyjaciel jest ten, kto wydobywa ze mnie  to co najlepsze.
  • Przyjaźń jest wszystkim.Przyjaźń to coś więcej niż talent.Więcej niż władza.Prawie się równa rodzinie. Nigdy o tym nie zapominaj.
  • Gdy ci smuto ,gdy ci źle ,nie zapominaj,że masz mnie.
  • Kim są przyjaciele?Jedną duszą mieszkającą w dwóch ciałach.
  • Przyjaźń jest jak nieśmiertelnik to blady kwiatek,ale niewiędnący nigdy.
  • Przyjaźń nie rodzi się z dnia na dzień tylko z roku na rok.
A wy zgadzacie się z tymi cytatami?Może macie jakieś swoje ,albo  nie zgadzacie się z którymś co napisałam.Zapraszam was do wyrażenia swojego zdania w komentarzu.  
Paula 

13 komentarzy:

  1. Przyjaźń jest bardzo ważna ;) prawdziwa miłość jest wtedy, kiedy towarzyszy jej przyjaźń :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zgadzam się z komentarzem wyżej, bez przyjaźni nie ma miłości

    OdpowiedzUsuń
  3. Super cytaty! Nawet jeden już sobie tutaj upatrzyłam i już wiem co wyślę przyjaciółce w kartce 😃

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajne posty, ale brakuje mi autorów:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cytaty bardzo fajne ! Sama nawet prowadzę zeszyt z cytatami :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Przyjaźń to piękna rzecz, oczywiście gdy nie jest fałszywa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. przepiękne cytaty, prawdziwa przyjaźń to coś pięknego:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cytaty dają zawsze do myślenia, a w szczególności o przyjaźni są piękne..

    OdpowiedzUsuń
  9. genialne cytaty, czekam na więcej postów z cytatami:)

    OdpowiedzUsuń